اهداف بیمارستان

اهداف کلی:

  • ارتقا مستمر کیفیت خدمات
  • آموزش و توانمند سازی کارکنان برای پاسخ به نیاز های نظام سلامت
  • ارتقا رضایتمندی مراجعان
  • ارتقا و بهبود مستمر ایمنی بیمار

ماموریت:

ارائه خدمات درمانی تشخیصی و درمانی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری های پزشکی و نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده به بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر مراجعین و توجه ویژه به ارتقاء مستمر کیفیت و حفظ کرامت انسانی

چشم انداز:

بیمارستان امیرالمومنین (ع) در نظر دارد در 5 سال آینده با استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته، نیروی انسانی مجرب ، با استفاده از استاندارد های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان انتخاب اول و برتر از نظر شهروندان باشد.

ارزش های سازمانی:

  • احترام به حقوق گیرندگان خدمت و مراجعین
  • رعایت ارزش های اخلاقی و توجه به کرامت انسانی
  • توانمند سازی نیروی انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه سازمان
  • پاسخگویی صادقانه در راستای بهبود مستمر کیفیت خدمات و ارتقا سطح ایمنی بیماران
  • ترویج مدیریت مشارکتی و فرهنگ کار تیمی در سطح بیمارستان

سیاست های اصلی:

 

 

  • همسویی با سیاست های اصلی هلدینگ درمان میلاد سلامت
  • ارائه خدمات درمانی، تشخیصی، مراقبتی، حمایتی ایمن و با کیفیت و یکپارچه با تکیه بر اصول و ارزش های انسانی
  • ارتقا کیفیت و ایمنی بیمار بدون تحمیل هزینه اضافی به بیمار
  • احترام و تکریم بیماران و همراهان و تاکید بر رعایت اخلاق حرفه ای و کرامت انسانی
  • ترویج تصمیم گیری و اقدام مبتنی بر خرد جمعی و شواهد معتبر علمی
  • افزایش بهره وری منابع مالی، انسانی و زیر ساخت های پشتیبانی و تجهیزات بیمارستان
  • افزایش رضایت و جلب مشارکت ذینفعان